středa 26. prosince 2012

Hun har en deilig og sexy rumpe, deilige lepper og en ertende tunge som vet hvordan tilfredsstille....


Optimistisk GladJente/Kvinne med glimt i øyet og godt humør :-)
Det sies om meg at jeg er: søt og sjarmerende med to gnistrende brune øyne og med en smittende latter :-)
Dannet og utdannet og likevel frigitt, leken og elsker å nyte Livets Krydder og kjenne at jeg lever!
Jeg er singel og har lyst å bli kjent med en kjekk og omtenksom Gutt/Mann som er trygg på seg selv og har orden på livet sitt og som har sosiale antenner, takt og tone :-)
Drømmen er å finne en som kan bli min beste venn, elsker, kjæreste og... kanskje - hvem vet - en Mann jeg kan tenke langsiktig med :-)
Kjemi, åpenhet og ærlighet - lek og alvor - er viktige verdier :-)
Like Barn Leker Best - kjapp i hodet og i kroppen :-)
Inntil Drømmen - Han - Mannen - med stor M dukker opp..... snuser jeg litt rundt da... Er nyskjerrig og synes det er gøy å komme i kontakt med likesinnede mennesker :-)
Med en lekekamerat har vi satt felles drømmer og fantasier ut i live - trekantlek og parlek - mmmm... herlig - frister til gjentagelse ja :-)
Min lekekamerat om meg: Hun har en deilig og sexy rumpe, deilige lepper og en ertende tunge som vet hvordan tilfredsstille.... :-)
Hun er veldig frigitt og åpen og prater om alt :-)
Hun er feminin, leken, kan tøyse og le, oppegående og seriøs :-)
Er opptatt av respekt og tillit - det handler om å gi og ta imot - se og bli sett :-)
Det å bare leke og nyte og la begjæret, følelsene, lidenskapen, kåtskapen, leken, nærheten komme til uttrykk er bare så deilig da :-)
Det å tørre å bare nyte i nuet og gjøre det som føles riktig der og da - elske og leke grenseløst :-)
Liker myk og soft sex - hvor følelsene bare får komme helt frem og ut og hvor vi bare flyter med :-)
Så hvor er du frigitte lekne og likevel seriøse Mann som er dannet og udannet - og kanskje litt utdannet :-) Jeg søker deg som er diskre, morsomme, sosial og trygge på deg selv, som har selvinnsikt, er inkluderende og utadvendte :-)
Du liker å prate - ikke bare om sex men om livet og de dypere samtalene faller seg naturlig da du ikke er redd for å vise følelser :-)
Elsker å nyte ro og stillhet sammen med... Deg... sofakoz med en god film, litt mat og deilig drikke. Hyttelivet med peiskoz - mmmm... :-)
Seriøse, trygge og nyskjerrige er velkommen til å ta kontakt :-)
Du er i kontakt med følelsene dine - sexleken er følelsestyrt og ikke hodestyrt!
Elsker å Elske :-)
Livet skal ikke begripes men gripes! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat