úterý 18. prosince 2012

Både menn, kvinner og par kan være av interesse.


Bak denne profilen skjuler det seg en søt, bevisst og noe kresen kvinne i et godt forhold, som med min manns velsignelse søker litt adspredelse iblant.
Både menn, kvinner og par kan være av interesse.
De jeg søker er naturligvis både tiltalende, reflektert og dannet, renslig og sykdomsfri.
Er du mann er du i tillegg godt utstyrt, kjekk og enten singel eller "har lov hjemmefra". Jeg ønsker ikke å bidra til noens utroskap. Dersom du har erfaring med begreper som hotwife/cuckold/bull er det en fordel. Det er også en forutsetning at min mann er med på leken etter mitt forgodtbefinnende.
For å fange min interesse er det en stor fordel om du har bilde(r) av deg i profilen din. God kommunikasjon er selvsagt også en klar forutsetning for et evt. treff uansett hvem det gjelder.
Ettersom jeg hverken har tid eller anledning til å treffe alle de hyggelige menneskene som skriver til meg, forbeholder jeg meg retten til å kun svare de jeg finner spesielt interessante. Til dere som derfor ikke får svar - jeg beklager - og håper dere finner det dere leter etter andre steder.

Žádné komentáře:

Okomentovat